آکادمی هلاکوئی
1400/10/14
12:10
بایننس ۱۲ میلیون دلار در پلتفرم نقدینگی WOO Network سرمایه گذاری می کند

بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز بایننس از سرمایه…

بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز بایننس از سرمایه گذاری استراتژیک ۱۲ میلیون دلاری در WOO Network خبر داد، یک پلت فرم نقدینگی که کاربران را به صرافی ها، موسسات و شبکه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) متصل می کند.


«WOO Network با ارائه نقدینگی عمیق و معاملات بدون کارمزد هم در زنجیره و هم خارج از زنجیره ارزش قابل توجهی به اکوسیستم کریپتو اضافه می کند. پیتر هو، مدیر سرمایه گذاری Binance Labs در بیانیه مطبوعاتی گفت: ما از گسترش روابط طولانی مدت خود و بررسی همکاری های بیشتر، به ویژه در [زنجیره هوشمند بایننس] هیجان زده ایم.


WOO Network نقدینگی را برای بیش از ۴۰ موسسه، صرافی، تیم تجاری، کیف پول و برنامه های غیرمتمرکز فراهم می کند. محصولات این شرکت شامل WOO Trade، پلتفرمی برای سرمایه گذاران نهادی، و WOO X متمرکز بر خرده فروشی است که معاملات با کارمزد صفر و نقدینگی عمیق را ترکیب می کند.


سال گذشته، WOO Network با راه‌اندازی WOOFi Swap، ارائه نقدینگی را در زنجیره هوشمند بایننس آغاز کرد، که از شبکه نقدینگی و تکنیک‌های بازارسازی نهادی برای بهبود قیمت‌گذاری و کاهش لغزش(slippage) استفاده می‌کند. WOO همچنین نقدینگی را برای پروتکل های غیرمتمرکز دیگر مانند DYDX، Matcha، ParaSwap، ۱inch و DODO فراهم می کند.


WOO Network یک دور تامین سرمایه سری A را به ارزش ۳۰ میلیون دلار در نوامبر به پایان رساند که شامل سرمایه‌گذاری‌های شرکای استراتژیک Three Arrows Capital، Crypto.com Capital، Avalanche و BitTorrent بود.


بایننس لبز که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، تمایل دارد در مراحل اولیه سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند برگزارکننده هکاتون DoraHacks و استارتاپ تعامل پذیری LayerZero را انجام دهد. اما این سرمایه‌گذار و مرکز رشد(انکوباتور) در دورهای بعدی بزرگ‌تر نیز شرکت کرده است، مانند دور اخیر ۱۱۰ میلیون دلاری سری C برای شرکت سهامداری رمزارز Figment، که توسط شرکت سرمایه‌گذاری Thoma Bravo رهبری می‌شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0