آکادمی هلاکوئی
1401/05/18
20:00
همکاری شبکه ۱inch با Klaytn کره جنوبی

محبوب‌ترین بلاک چین متاورس کره جنوبی یعنی Klaytn…

محبوب‌ترین بلاک چین متاورس کره جنوبی یعنی Klaytn قرار است از نقدینگی عمیق‌تر و مبادله توکن‌های بهبودیافته از طریق همکاری جدید خود با پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبکه ۱inch بهره‌مند شود.


Klaytn در کره جنوبی به موفقیت خوبی دست یافته است زیرا این کشور همچنان شاهد استفاده زیاد از توکن‌های غیرمثلی (NFT) و GameFi است. Klaytn محصولی از غول فناوری Kakao و دارای حدود ۵۲ میلیون کاربر است که از این برنامه و مجموعه محصولات نرم‌افزاری پرچمدار KakaoTalk آن استفاده می‌کنند.


Klaytn فناوری بلاک چین اختصاصی خود را از ماشین مجازی اتریوم گرفته و بازی‌های مختلف حوزه کسب درآمد و AAA، بازارهای NFT و متاورس‌ها را قدرت می‌دهد. از آنجایی که پایگاه کاربران آن همچنان در حال رشد است، این پلتفرم به دنبال بهبود مقیاس پذیری، کارایی و مقرون به صرفه بودن خود است.


Klaytn در حال حاضر بیش از ۵۰ ارائه‌دهنده خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را در سطح سازمانی جمع‌آوری کرده است و افزودن ۱inch، می‌تواند ۲۵۷ منبع نقدینگی دیگر را باز می‌کند. Klaytn توانایی پردازش ۴۰۰۰ تراکنش در ثانیه را مطرح کرده و در حال اجرای یک مکانیزم کارمزد پویا است.


ادغام مداوم زنجیره‌های خدمات لایه دو برای بهبود مدیریت توکن‌ها و خدمات اوراکل‌ها در متاورس تنظیم شده است. Klaytn گزارش داد که به طور کلی ۲/۵ میلیارد دلار در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) روی این پروتکل قفل شده است و ادغام مداوم پلتفرم‌های مختلف DeFi باعث ایجاد قابلیت همکاری بیشتر بین پروتکل‌های مختلف می‌شود.


ادغام ۱inch با Klaytn دسترسی هر دوی آنها را به ۱inch Limit Order Protocol v۲ ,KokonutSwap ,KlaySwap ,Klap و ClaimSwap فراهم می‌کند.


Klaytn از طریق مشارکت با بازار NFT OpenSea در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد) به اکوسیستم گسترده‌تری متصل شد و به کاربران خود امکان دسترسی به مجموعه‌ای از NFT‌ها و کلکسیون‌های دیجیتالی بر روی بلاک چین‌های اتریوم، پالی‌گان و سولانا را داد.


سرگج کونز (Sergej Kunz)، یکی از بنیانگذاران ۱inch در هفته بلاک چین ۲۰۲۲ در سئول به حرکت به بازار آسیا اشاره کرد و از محبوبیت بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به عنوان یک محرک بالقوه برای پذیرش DeFi گفت.


سرگئی ماسلنیکوف (Sergey Maslennikov)، مدیر ارشد ارتباطات این شرکت، در مکاتبه با Cointelegraph، نیز این صحبت‌ها را تکرار کرد.


«کاملا واضح است که سهم کره از این بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل است که ما در مذاکرات کامل و پایدار با Klaytn به عنوان یک رهبر بلامنازع در کره بوده‌ایم که به همکاری امروز ختم شد.»


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0