بورسینه
1400/03/05
09:40
🔹صف‌های خرید حدود ۴۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثب...

🔹صف‌های خرید حدود ۴۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۵۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #سمگا و #تپکو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #فتوسا، #سیتا و #فگستر در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۳۵میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تولید و توسعه سرب روی (#فتوسا) به ۲۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۷۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» با تقاضای ۱۵۵میلیارد تومانی همراه شد.



🔹این جدول حدود ۲۲درصد از پنج هزار و ۹۲۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۵۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۵۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۴۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0