آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
18:10
ریپل و ترا علیرغم افت بازار، سودهای خود را حفظ کرده اند

ریپل (XRP) و ترا (LUNA) با حفظ سود…

ریپل (XRP) و ترا (LUNA) با حفظ سود های خود در زمان انتشار این مقاله، عملکرد بهتری نسبت به ۲۰ رمزارز برتر بازار دارند. هر دوی این رمزارزها در حال حاضر در تایم فریم ۲۴ ساعته در بحبوحه افت بازار، سبز هستند. در زمان انتشار این مقاله، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، با قیمت ۴۵،۶۳۳ دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش ۲/۲۸ درصدی در طول روز است. اتریوم نیز به ۳۷۷۸ دلار رسید که ۳/۷۴ درصد در روز کاهش داشت.


2021 12 20 17 45 32 XRP and Terra LUNA Sustain Gains as Market Declines - ریپل و ترا علیرغم افت بازار، سودهای خود را حفظ کرده اند

XRP برای مدت کوتاهی رشد کرد و به بالاترین حد روزانه خود در ۰/۹۱۵ دلار رسید و سپس تا جایی که در حال حاضر در ۰/۸۳۲ دلار معامله می شود کاهش یافت. همانطور که U.Today گزارش داد، نزدیک به ۴۵۰ میلیون XRP در ۱۴ ساعت گذشته جابجا شده که همزمان با افزایش قیمت اخیر است.


ترا (LUNA) نیز در یک هفته گذشته ۲۸ درصد رشد داشته و به قیمت فعلی ۷۵/۶۱ دلار رسیده است. تحلیل‌های زنجیره‌ای به جدا شدن آلت‌کوین‌های انتخاب شده، مانند ترا (LUNA) از روند عمومی بازار اشاره می‌کنند.


با وجود کاهش نرخ بهره بانک مرکزی چین، بازار همچنان در ریزش قرار دارد


بانک مرکزی چین در بحبوحه افزایش فشارهای اقتصادی، برای اولین بار در دو سال اخیر، نرخ وام معیار خود را کاهش داده است. بانک خلق چین (PBoC) روز دوشنبه گزارش داد که نرخ اولیه وام یک ساله (LPR) از ۳/۸۵ درصد به ۳/۸ درصد کاهش یافته است.


کاهش نرخ بهره برای ارزهای دیجیتال مفید است زیرا نقدینگی را به سیستم تزریق می کند. با این حال، عملکرد بازار کنونی نشان می‌دهد که تاثیر کاهش نرخ بهره چین در مقایسه با کاهش قریب‌الوقوع فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی ممکن است بسیار جزئی باشد. در هفته قبل، فدرال رزرو سه افزایش نرخ بهره را در سال ۲۰۲۲ نشان داد و بانک مرکزی انگلیس نیز یک افزایش غیرمنتظره نرخ بهره را ارائه کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0