آکادمی هلاکوئی
1401/06/06
19:00
استخر استخراج Antpool، فقط از الگوریتم اثبات کار پشتیبانی خواهد کرد

استخر استخراج رمزارزی Antpool، در روز شنبه ۲۷…

استخر استخراج رمزارزی Antpool، در روز شنبه ۲۷ آگوست (۵ مرداد)، به کاربران خود گفت که پس از ارتقاء The Merge اتریوم دیگر دارایی های ETH را نگهداری نخواهد کرد. مشتریان تا ۳ سپتامبر فرصت دارند یک آدرس اتریوم برای برداشت اترهای باقی مانده خود که توسط عملیات استخراج اتریوم از استخر آنتپول به دست آمده است، ارائه دهند.


بزرگترین استخر استخراج اتریوم از نظر هش ریت، استخر Ethermine است، استخری که دارای ۲۶۳ تراهش قدرت هش در مقایسه با ۱۷.۹ تراهش آنتپول است. اترماین همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از دارایی های ETH را متوقف می کند و نسخه جدید این استخر، اتریوم با الگوریتم اثبات کار را استخراج نخواهد کرد. آنتپول اعلام کرد که بعد از ادغام، این استخر باقیمانده اتریوم های استخراج شده را در ماه آینده توزیع خواهد کرد.


از آنجایی که ETH ۲.۰ (ادغام) با خطر محدودیت در بین کشورهای مختلف همراه است، آنتپول، به خاطر امنیت دارایی مشتریان، نمی تواند دارایی های اتریومی کاربران را در زنجیره الگوریتم اثبات سهام حفظ کند. همچنین در روز شنبه آنتپول اشاره کرد که این استخر از اثبات کار غیرمتمرکز ایجاد شده توسط ساتوشی ناکاموتو حمایت می کند و “به طور کامل از بیت کوین، اتریوم کلاسیک و سایر رمزارزها با الگوریتم اثبات کار پشتیبانی می کند.”


آنتپول افزود:


«ما به ارائه خدمات استخراج Ethash برای کاربرانی که قصد دارند توکن‌های مبتنی بر Ethash مانند اتریوم کلاسیک را استخراج کنند، ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای اطمینان از پایداری قدرت هش و امنیت دارایی ها انجام خواهیم داد.»



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bitcoin.news


انتهای خبر

0
0