آکادمی هلاکوئی
1400/06/02
10:20
گری اسکیل، سرمایه گذاری اتریوم خود را به ۱۰ میلیارد دلار رساند

اتریوم بخش بزرگی از مجموعه مدیران دارایی رمزارزی…

اتریوم بخش بزرگی از مجموعه مدیران دارایی رمزارزی گری اسکیل (Grayscale) را تشکیل می دهد. در گزارش اخیر نشان می دهد که Grayscale در حال حاضر بیش از ۳ میلیون اتر در دارایی تحت مدیریت خود (AUM) دارد که مبلغ آن بیش از ۱۰ میلیارد دلار است. این امر مدیر دارایی را به یکی از بزرگترین دارندگان اتریوم تبدیل می کند.


مدیر دارایی به تدریج دارایی اتر خود را در طول زمان افزایش داده و تقریبا ۲۰،۰۰۰ اتر به سبد سهام خود در ماه فوریه(بهمن ۱۳۹۹) اضافه کرده است. پرونده های اخیر نشان می دهد که مدیر دارایی مستقر در نیویورک از آخرین گزارش خود دارایی های رمزارزی خود را افزایش داده است ، که ارزش کل دارایی های تحت مدیریت را از ۳۳ میلیارد دلار به ۴۱.۴ میلیارد دلار افزایش داده است.


تنها اتریوم مورد علاقه نیست


این صندوق شروع به ارائه راهی برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بیت کوین از طریق بازار سهام کرده بود. اما در طول این سال ها ، Grayscale دارایی های رمزارزی بیشتری را به پیشنهاد خود اضافه کرده است تا سرمایه گذاران را بیشتر در معرض بازارها قرار دهد. دارایی های تحت نگهداری آن از بیت کوین گرفته تا اتریوم ، لایت کوین ، اتریوم کلاسیک و تعداد زیادی دیگر وجود دارد.


علاوه بر دارایی ۱۰ میلیارد دلاری اتر و ۲۹ میلیارد دلار بیت کوین ، Grayscale همچنین بیش از ۷۰۰ میلیون دلار اتریوم کلاسیک و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار لایت کوین در کارنامه خود دارد. اندازه دارایی های تحت مدیریت ، Grayscale را به عنوان بزرگترین مدیر دارایی رمزارزی در جهان قرار می دهد.


Grayscale همچنین در ماه ژوئیه(تیر) هنگامی که یک صندوق DeFi جدید راه اندازی کرد ، وارد دنیای DeFi شد. این صندوق اولین نوع در تاریخ شرکت بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0