بورس پرس
1401/12/09
08:19
بانک ملی بازهم فروشنده بلوکی سهام در روزهای پایانی سال شد/ شرایط

شرایط و زمان عرضه بلوک ۲۶.۷ و ۶۳.۹ درصدی دو زیرمجموعه بانک ملی در روزهای پایانی سال اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک ملی برای چندمین بار در نظر دارد دو بلوک ۲۶.۷۴ و ۶۳.۹۴ درصدی سهام سرمایه گذاری توسعه ملی و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی را بطور یکجا و نقد در روزهای پایانی سال به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.


بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از ۲.۱ میلیارد سهم "وتوسم" با قیمت ۶۲۵۱ ریال برای هر سهم و قیمت پایه کل ۱.۳ هزار میلیارد تومان و بیش از ۱۷.۴ میلیارد سهم "وبانک" با قیمت ۳۵۶۱۰ ریال برای هر سهم و قیمت پایه کل ۶۲ هزار میلیارد تومان، چهارشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۳ اسفند از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود.


کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس تحویل دهند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0