بورس۲۴
1401/11/17
13:51
کاهش ۵۰ درصدی صفوف فروش و رشد ۵۳ درصدی صف های خرید

امروز هم بازار یک روز منفی دیگر را از سر گذراند اما در مقایسه با دیروز شرایط عمومی بازار بهتر بود. در نیمه دوم تعداد خریداران بیشتر شد و این امر موجب شد تا بخش سبزرنگ بازار نسبت به روزهای اخیر کمی وسیع تر شود. هرچند در پایان ۶۳ درصد از نمادها سرخپوش بودند.

کاهش 50 درصدی صفوف فروش و رشد 53 درصدی صف های خرید

بورس۲۴ : امروز هم بازار یک روز منفی دیگر را از سر گذراند اما در مقایسه با دیروز شرایط عمومی بازار بهتر بود. در نیمه دوم تعداد خریداران بیشتر شد و این امر موجب شد تا بخش سبزرنگ بازار نسبت به روزهای اخیر کمی وسیع تر شود. هرچند در پایان ۶۳ درصد از نمادها سرخپوش بودند.


در روز جاری تعداد صفوف خرید نسبت به دیروز ۵۳ درصد افزایش یافت و در مقابل تعداد صف های فروش تقریبا نصف دیروز بود.


طی معاملات روز جاری ارزش معاملات خرد به کمتر از ۴,۳ همت رسید که در مقایسه با روز قبل ۱۹ درصد افت را نشان داد.


تراز پول خرد بازار منفی ۳۶۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله مثبت ۹۰ میلیارد تومان بود.


بیشترین معاملات مربوط به گروه های بانک ها و موسسات، انبوه سازی، خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی و محصولات غذایی بود.


گروه های انبوه سازی، محصولات غذایی و سیمانی و همچنین نمادهای ثجنوب، اردستان، غدانه، خعمراح، غدیس، وسینا، بالاس، کیسون، فرابورس و شپدیس با بیشترین تزریق نقدینگی از سوی حقیقی ها همراه شدند.


در گروه های بانکی، فلزی و فرآورده های نفتی و نمادهای وبملت، فملی، وتجارت، فولاد، شپنا، شستا، دی، داسوه، بپاس و وسپه شاهد بیشترین خروج پول خرد بودیم.


شاخص کل ۲,۳۰۰ واحد معادل ۱۵ صدم درصد افت کرد. میدکو و شپدیس بیشترین اثر منفی و فملی، فولاد، وبملت، شپنا و وتجارت عمده ترین تاثیر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما حدود ۴ هزار واحد پایین رفت و به محدوده ۴۷۶ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز با افت ۱۱۷ واحدی از کانال ۲۰ هزار واحد خارج شد و در محدوده ۱۹,۹۲۰ واحد ایستاد.

انتهای خبر

0
0