آکادمی هلاکوئی
1401/05/16
11:40
بیتمکس قراردادهای مبادله دائمی فارکس را برای سرمایه گذاران نهادی و خرد راه اندازی می کند

صرافی BitMEX، یکی از قدیمیترین صرافی‌های مشتقه در…

صرافی BitMEX، یکی از قدیمیترین صرافی‌های مشتقه در بازار کریپتو، با راه‌اندازی قراردادهای مبادله دائمی(perpetual swap)مرتبط با ارزهای خارجی، در حال حرکت به سمت بازارهای مالی سنتی است.


این شرکت روز جمعه از راه اندازی قراردادهای مبادله دائمی فارکس (FX perps) خبر داد که به کاربران خود اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ قرارداد مرتبط با ارزهای خارجی را معامله کنند – حتی در هنگام معاملات پس از پایان بازار برای این ارزها. این مهم‌ترین حرکت شرکت به سمت محصولات غیرمرتبط با رمزارز از زمانی است که شرکت،تغییر نام داد و الکساندر هاپتنر(Alexander Hoptner) کهنه کار را به عنوان مدیر اجرایی، جایگزین بنیانگذار، آرتور هیز و به عنوان مدیر اجرایی معرفی کرد.


در زمان پیوستن هاپتنر به BitMEX، این شرکت گفت که این سیگنال را به شرکت نشان می‌دهد که چشم‌انداز وسیع‌تری را بررسی خواهد کرد. اگرچه، موانعی از جمله اخراج های اخیر و لغو خرید یک بانک آلمانی توسط این شرکت وجود داشته است.


با این حال، راه‌اندازی FX perps نشان‌دهنده استراتژی در حال انجام BitMEX “طیف گسترده‌تری از قراردادهای دارای مارجین کریپتو، برای ارائه به کاربران فعلی و جدید است. از جمله محصولاتی که به معامله‌گران امکان دسترسی به طیف وسیعی از ارزها و کامودیتی را می‌دهد.”


دانیل اگلوف(Daniel Egloff) ، رئیس بخش Quant، گفت: “قراردادهای دائمی فارکس BitMEX یک قرارداد شفاف قابل معامله در صرافیها است که به معامله‌گران فارکس اجازه می‌دهد تا به عنوان یک خریدار یا فروشنده پوزیشن لانگ و شورت داشته باشند و ما برای آن یک تخفیف کارمزد پایه ارائه می‌دهیم که در این صنعت منحصربه‌فرد است.” «برای کاربران سازمانی، FX perps یک راه کاملا جدید برای ایجاد جفت‌های کریپتو مصنوعی برای آربیتراژ ارائه می‌کند – به عنوان مثال، بیت‌کوین با ارزهای غیر دلاری.


BitMEX – که زمانی به دلیل اداره بزرگترین بازار مشتقات ارزهای دیجیتال شناخته شده بود – در ماه جولای هفده میلیارد دلار از حجم گردش مالی معاملات آتی بیت کوین را بر عهده داشت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0