آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
20:40
همزمان با هجوم کاربران برای خروج، تورنادو کش با کاهش ۷۹ درصدی واریزی ها مواجه شد

تورنادو کش(Tornado Cash) پس از تحریم توسط خزانه…

تورنادو کش(Tornado Cash) پس از تحریم توسط خزانه داری ایالات متحده شاهد کاهش شدید واریزی ها و افزایش برداشت بود.


بر اساس داده های موسسه The Block Research از زمان اجرای تحریم ها، تنها ۶ میلیون دلار به پروتکل واریز شده است. این نشان دهنده کاهش ۷۸.۵ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در هفته قبل است.


در عین حال، کاربران برای برداشت وجوه خود عجله کرده اند که در نتیجه به طور کلی باعث افزایش حجم برداشتها شده است. از زمان اعلام تحریم ها، ۶۲ میلیون دلار از پروتکل خارج شده است که باعث کاهش ۱۵ درصدی مقدار کریپتوی موجود در آدرس های آن شده است. از این تعداد، ۱۴.۷ میلیون دلار تنها در سه ساعت اول برداشت شد


تحریم ها تاثیرات دیگری بر کاربران پروتکل داشته است. سرکل ۷۵۰۰۰ دلار USDC را که در آدرس‌ها موجود بود مسدود کرده است، سرویسهای زیرساخت ارزهای دیجیتال شروع به محدود کردن دسترسی به پروتکل کرده‌اند و صرافی غیرمتمرکز dYdX شروع به مسدود کردن حساب‌های مرتبط با آن کرده است.


فراتر از این، به نظر می رسد یکی از کاربران با ارسال مقادیر کمی اتر از کیف پول های تحریم شده به کیف پول های متعلق به افراد و شخصیتهای مشهور ارز دیجیتال، از جمله جیمی فالون(Jimmy Fallon)، لوگان پل(Logan Paul)، رندی زاکربرگ(Randy Zuckerberg) و شاک(Shaq)، به تحریم ها اعتراض کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0