اقتصاد آنلاین
1400/01/21
15:52
بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۱فروردین)/ صدر ارزش معاملات به لبنیات پاک تعلق یافت

امروز معامله‌گرها ۸۰میلیارد تومان سهام لبنیات پاک خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲.۳درصد از کل سهام ایران مرینوس معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و ۲۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «غپاک»، «وپاسار»، «اپال»، «شستا» و «وملل» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در آخرین روز هفته معادل ۸۰میلیارد تومان سهام لبنیات پاک دست به دست شد، بانک پاسارگاد پس از معاملاتی به ارزش ۵۲میلیارد تومان دوم شد و سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۱۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۱۴۵میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۲.۳درصد از کل سهام ایران مرینوس (نمرینو) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۲.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ سهمی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۴نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


Image 18
ارزش معاملات 01.21
انتهای خبر

0
0