سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/22
08:59
#سایر_صنایع 1️⃣در گروه کانی‌های غیرفلزی، دو نماد #کاذر و #کفپارس می‌توانند مورد توجه باشند. اصلاح قیمت در هر دو سهم از مرز 80 درصدی عبور کرده و ای...

#سایر_صنایع



۱️⃣در گروه کانی‌های غیرفلزی، دو نماد #کاذر و #کفپارس می‌توانند مورد توجه باشند. اصلاح قیمت در هر دو سهم از مرز ۸۰ درصدی عبور کرده و این در شرایطی است که عملکرد شرکت‌ها رو به بهبود است. به نظر این دو سهم را به همراه #کهمدا بیشتر باید زیر نظر داشت. به خصوص که نرخ فروش محصولات آنها نیز افزایشی است.



۲️⃣در گروه حمل و نقلی، روند معاملات در #حکشتی پس از سقوط ۸۵ درصدی اندکی بهبود یافته است. در سوی دیگر #حسینا را داریم که کماکان زیر فشار عرضه است. به نظر خرید این سهم در مرز قیمت‌های ۵.۰۰۰ تومانی با توجه به برنامه افزایش سرمایه و تحولات مثبت برجام، بازدهی مناسبی را رقم بزند.



۳️⃣در گروه دارویی نمادها یک به یک در حال رسیدن به سطوح ارزندگی برای سرمایه‌گذاری هستند. طی روزهای اخیر، به نمادهایی نظیر #دالبر #درازک و #دابور اشاره شد. هر ۳ سهم قابلیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری میان‌مدتی دارند. در این گروه #دعبید نیز از نظر تکنیکی شرایط خوبی دارد و حالا پس از افت ۶۰ درصدی می‌تواند یکی از نمادهای مورد توجه باشد.



انتهای خبر

0
0