آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
10:40
هک حساب اینستاگرام سیاستمدار پاکستانی برای تبلیغ کلاهبرداری رمزارزی

عمران خان (Imran Khan)، نخست وزیر سابق پاکستان…

عمران خان (Imran Khan)، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس فعلی حزب انصاف پاکستان (PTI)، یکی از بزرگترین احزاب سیاسی در این کشور، ظاهرا تایید کرد که حساب اینستاگرامش روز دوشنبه هک شده است.


او به نشریه داون گفت که حساب کاربری او به سرعت با کمک متا، مالک فیس بوک و اینستاگرام بازیابی شد. او توضیح داد که خودش این حساب را که ۷.۴ میلیون دنبال کننده دارد، نظارت می کند و خاطرنشان کرد که هکرها یک لینک رمزارزی و تصویری از توییت ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا را به این حساب ارسال کردند.



crypto giveaway scam 1024x484 1 300x142 - هک حساب اینستاگرام سیاستمدار پاکستانی برای تبلیغ کلاهبرداری رمزارزی

پیوند رمزارزی در حساب این سیاستمدار به یک سایت هدیه ارز دیجیتال با ماسک و شرکتش اسپیسکس منتهی می شده و کلاهبرداران ادعا کرده اند که بیت کوین، اتر، دوج کوین و لایت کوین هدیه می دادند.


کلاهبرداری های هدایای ارزهای دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب از جمله یوتیوب و توییتر بسیار رایج است. در بسیاری از آنها تصویر افراد و شرکت های مشهوری مانند ماسک، تسلا، اسپیسکس، اپل، تیم کوک، استیو وزنیاک، وارن بافت و بیل گیتس حضور دارند. آنها گاهی اوقات ار تصاویر مدیران شرکت های رمزارزی، از جمله مدیرعامل Coinbase، برایان آرمسترانگ را نیز استفاده می کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0