آکادمی هلاکوئی
1400/03/18
10:10
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ سه شنبه ۱۸ خرداد

استلار (XLM) پس از ۱۳ درصد افت قیمت…

استلار (XLM) پس از ۱۳ درصد افت قیمت در ۱۲ ساعت گذشته در سطح قیمت ۰.۳۳۶۴ دلاری معامله می شود. فروش یکجا و ارزان این رمزارز در حالی صورت گرفت که در کل بازار ، ارزش رمزارز ها نصف شده بود و همه به دنبال بازیابی قیمت خود از سقوط ۱۹مه(۲۹ اردیبهشت) و ۲۳ مه (۲ خرداد) بودند.


در یک سناریوی صعودی ، سطح حمایت میانی در۰.۳۲۷ و ۰.۳۰ دلار می تواند در چنین سقوطی استلار را متوقف کند و به عنوان یک سطح برگشتی برای این رمزارز عمل کند.


اما ، باید در چنین وضیعتی احتیاط کرد زیرا ممکن است روند نزولی هنوز به اتمام نرسیده است. در بدترین حالت ممکن ،قیمت استلار می تواند کف نوسانی ۲۳ مه خود را در محدوده ۰.۲۷۴دلار امتحان کند.


احتمالا، برگشت قیمت از سطح قیمت ۰.۲۷۴ دلاری ، قدرت بیشتری به استلار القا می کند تا اینکه از سطوح حمایتی مذکور برگردد.


بنابراین ، سرمایه گذاران باید در طی این روند بازار احتیاط کنند.


نمودار ۴ ساعته جفت ارزXLM / USDT


از سوی دیگر ، اگر XLM موفق شود که تحت تاثیر وضیعت کنونی بازار قرار نگیرد و بتواند قیمت را بالاتر از سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی در ۰.۳۷۲ دلار ببندد، سناریوی نزولی باطل خواهد شد.


حجم معاملات به طور مداوم در بالای این محدوده می تواند از شروع بازیابی قیمت استلار خبر دهد.در چنین شرایطی ، قیمت این رمزارز می تواند در طی این مسیر سقف های نوسانی خود را امتحان کند، در این صورت خریداران مرز پایین ناحیه عرضه که برابر با سقف نوسان ۰.۴۷ دلار است ، را تارگت خود در نظر خواهند گرفت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.




منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0