بورس پرس
1400/04/24
12:35
نتیجه دو مجمع "مادیرا" مشخص شد/ سود تقسیمی و زمان توزیع

با برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده شرکت صنایع ماشین های اداری ایران، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی، تغییر نام شرکت و اصلاح مفاد اساسنامه، تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجمع سالانه صنایع ماشین های اداری ایران قبل از ظهر امروز با حضور ۷۷.۷۷ درصد سهامداران در محل شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۸۰۶ ریال سود محقق شده هر سهم ۲۲۰ ریال معادل ۲۷.۳ درصد برای هر سهم توزیع شود.


همچنین با اکثریت آرا، امیر مسعود امیری، شرکت فرهان معاصر نهاوند، بابک ثقفی، هیربد جناب زاده به نمایندگی از شرکت موتور و توربین اورانوس صنعت و امیر حسین مرتضائیان به نمایندگی از شرکت تجهیزات کامپیوتری ایران به عنوان اعضای هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.


در مجمع فوق العاده نیز، تغییر نام شرکت به صنایع مادیران و اصلاح مفاد اساسنامه جهت فراهم آوردن امکان انتخاب سامانه کدال به عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه ها به شکل الکترونیکی تصویب شد.


براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی از طریق سامانه سجام از ۱۹ مهر و ظرف مهلت قانونی انجام می‌شود. سود سهامداران حقوقی نیز از ۱۹ آبان و ظرف مهلت قانونی با هماهنگی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدهای اختصاصی با ارائه قرارداد از طریق شرکت به شماره حساب بانکی معتبر اعلامی واریز می شود. در این میان سهامداران عمده نیز می‌توانند از ۲۰ آذر و ظرف مهلت قانونی سود سهام را دریافت کنند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0