آکادمی هلاکوئی
1399/12/13
22:00
ارز های دیجیتال در لیست اولویت های اصلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در سال ۲۰۲۱!

دارایی های دیجیتال، در لیست یکی از اولویت…

دارایی های دیجیتال، در لیست یکی از اولویت های معین شده توسط بخش بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC)، قرار گرفته است.


کار اصلی این بخش، اطمینان حاصل کردن از فعالیت قانونی عاملان بازار و تبعیت از قوانین این آژانس می باشد.


“بازرسی ها از فعالان بازار که با دارایی های دیجیتال تعامل دارند، به منظور ارزیابی عوامل زیر، ادامه خواهد یافت: آیا سرمایه گذاری ها در راستای منافع سرمایه گذاران هستند؛ مدیریت پورتفوی و تمرین معاملات؛ امنیت دارایی ها و منابع مالی مشتریان؛ قیمت گذاری و ارزش گذاری؛ اثر بخشی و مطابقت با برنامه ها و کنترل ها و نظارت بر فعالیت کسب و کاری نمایندگان در خارج از بازار.”


در لیست اولویت های امسال SEC، تمرکز بر وظایف تبعیت از انجام صحیح وظایف، تغییرات اقلیمی و پول شویی، آمده است.


در هفته ی گذشته، این زیر مجموعه ی SEC، هشداری را در خصوص فعایت های مرتبط با دارایی های دیجیتال، منتشر کرد و به طور مخصوص به فورک ها و ایردراپ ها اشاره کرد.


Gary Gensler، نامزد احتمالی جو بایدن برای تصدی SEC در روز سه شنبه از ارز های دیجیتال به عنوان یک “کاتالیزگر برای تغییرات” یاد کرد. او همچنین، دفاع از سرمایه گذاران و بالانس کردن مرز میان نوآوری و قانون را مهم دانست.


در زمان مدیریت احتمالی او که دانش آموخته ی بلاک چین و ارز های دیجیتال از دانشگاه MIT می باشد، انتظار می رود تا تغییرات مثبتی در صنعت ارز های دیجیتال صورت گیرد. از این تغییرات می توان به تصویب اولین صندوق ETF بیت کوین اشاره کرد.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0