بورس پرس
1400/09/10
10:04
مدیرعامل جدید سرمایه گذاری صبا تامین معرفی شد/ برنامه های کلی از زبان دو مسئول

مدیرعامل جدید سرمایه گذاری صبا تامین، معرفی و برنامه کلی این شرکت ۴.۵ هزار میلیارد تومانی از عضو هیات مدیره شستا و مدیر جدید اعلام شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پی انتصاب محمدعلی شیرازی به عنوان مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در اواخر شهریور ، سرمایه گذاری صبا تامین با سرپرستی علی مهدوی پارسا اداره می شد تا اینکه از دیروز محمدجواد میرطاهر به عنوان مدیر عامل جدید "صبا" تعیین و معرفی شد.


میرطاهر با مدرک دکترای مدیریت مالی ، دارای سابقه عضویت در هیات مدیره و سطوح مختلف مدیریتی در شرکت‌های مختلف از جمله بیمه دانا ، همراه اول، توسعه سرمایه‌گذاری نور دانا، کارگزاری بورس بیمه ایران، سرمایه گذاری پردیس، ستاره اول و... است .


براساس این گزارش، محمود ملکوتی‌خواه عضو هئیت مدیره شستا در مراسم تکریم و معارفه ، گفت: برنامه راهبردی شستا در افق ۱۴۰۴ به همراه برنامه جامع سرمایه‌گذاری و برنامه جامع ساماندهی پرتفوی توسط هیات مدیره تصویب شده که آثار و تبعات مثبتی نظیر ایجاد منافع پایدار و بلند مدت برای ذینفعان و عدالت سرمایه‌گذاری از طریق توسعه مناطق محروم و کم برخوردار دارای ظرفیا به همراه خواهد داشت .


وی ادامه داد: این برنامه که با رویکرد تحولی و توسعه‌ای تدوین شده ، موجب اشتغالزایی و ایجاد تولید پایدار خواهد شد و نقش بسزایی در تحقق اسناد بالا دستی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد داشت. در این افق، شستا به عنوان پیشران توسعه کشور به عنوان اصلی‌ترین محرک رشد و توسعه پایدار اقتصادی نقش ایفا خواهد کرد.


میر طاهر هم گفت:برنامه های آتی شرکت به طور کلی می‌توان شامل دو بخش بهبود وضعیت فعلی و برنامه‌های توسعه‌ای بوده و تحقق سود با کیفیت برای سهامداران و هلدینگ مادر یکی از راهبرد‌ها است .


وی افزود: "صبا" شرکت ارائه دهنده خدمات مالی بوده و به نحوی با تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در تعامل است که می‌توان به مثابه مشتریان قلمداد کرد. بنابراین تکریم و مشتری مداری، ضرورت است و هم افزایی و هم سویی هلدینگ های تابعه شستا راهگشا خواهد بود. از سوی دیگر تلاش خواهد شد نقش موثری در تامین مالی شرکت‌های تابعه شستا و سازمان تامین اجتماعی ایفا شود .


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0