مبین تحلیل
1401/02/25
08:15
#نبض_بازار ❇️ روز گذشته شاخص صعود کرد و در فاصله 21 هزار واحدی کانال یک میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. در میان معامله‌گران سودای کانال بالا...

#نبض_بازار



❇️ روز گذشته شاخص صعود کرد و در فاصله ۲۱ هزار واحدی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. در میان معامله‌گران سودای کانال بالاتر شکل گرفته است.



❇️ روند ورود پول حقیقی برای دومین روز کاری متوالی ادامه یافت و فزر، تاپیکو، ملت، وبانک، سپید، سیتا، شبریز، زاگرس، ونیک و برکت بیشترین ورود پول را داشتند.



❇️ دیروز اغلب نمادهای گروه‌های خودرویی قرمزپوش بودند و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.



❇️ دلار از شنبه هفته قبل تا پنجشنبه نزدیک ۳ هزار تومان بالا رفته و از ۵ شنبه تا شنبه حدود هزار تومان ریخته است. بعضی‌ها این را یک اصلاح می‌دانند و معتقدند کف حرکت فعلی دلار هرات، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان هست.



❇️ رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران معتقد است عملی شدن واردات خودرو به کشور گامی مثبت برای تنظیم بازار است که در مدت زمان کوتاهی به ریزش قیمت‌ها خواهد انجامید.



❇️ «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» پس از رایزنی با «رابرت مالی»، با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز درباره آخرین تحولات مربوط به توافق هسته‌ای ایران به صورت تلفنی رایزنی کرد



❇️ در هفته منتهی به ۲۲ اردیبهشت ماه، میانگین نرخ بهره بین بانکی برای چهارمین هفته متوالی در مسیر صعودی قرار گرفت و با ۰.۰۱ درصد افزایش در محدوده ۲۰.۴۵ درصد قرار گرفت.



❇️ مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: به زودی قرارداد فاز دوم توسعه میدان آزادگان شمالی و جنوبی با مجموعه‌ای از شرکت‌های اکتشاف و تولید و موسسات مالی به ارزش ۷.۵ میلیارد دلار منعقد می‌شود.



❇️ بازار جهانی طلا تحت فشار فروش قابل توجهی قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین عوامل این رویداد افزایش شاخص دلار است. این شاخص به بالاترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته رسیده است.



➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0