بورسینه
1400/04/22
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود هفت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #کاما، #ثنوسا، #برکت، #کنور و #صباح به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیس...

🔹روز جاری در مجموع حدود هفت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #کاما، #ثنوسا، #برکت، #کنور و #صباح به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در چهارمین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام باما دست به دست شد، نوسازی و ساختمان تهران پس از معاملاتی به ارزش ۲۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام بانک #دی پس از بازگشایی ۲۶درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تولی‌پرس (#شتولی) با افت ۹درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که ۶۹۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۹۴میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۱۳.۲درصد از کل سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان (#وگستر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0