بورس پرس
1399/09/30
11:46
بازگشت ۱۳ شرکت + توقف ۷ نماد بعد از رشد ۵۰ درصدی، مجمع و...

امروز ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی از جمله مپنا و فولاد خوزستان آماده بازگشت به تابلو شده و دو شرکت هم به مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و ۵ نماد هم بسته شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با کاهش حدود ۴ هزار واحدی شاخص و رقم ۱.۴۴ میلیون تایی همراه شده ، نماد آماده بازگشایی شده اند.


براساس این گزارش، فهرست شرکت های آماده بازگشت به تابلو شامل مپنا ، فولاد خوزستان ، کارخانجات دارو پخش، بیسکویت گرجی ، مبین انرژی خلیج فارس ، باغمیشه ، ایران تایر ، آلومراد بدون محدودیت نوسان قیمت و فنرسازی زر، پارس سرام ، محورسازان ایران خودرو ، کشت و صنعت جوین و سرمایه گذاری مسکن تهران با محدودیت نوسان قیمت است .


همچنین امروز دو شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و معادن بافق به دلیل تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند و نماد دو شرکت شکر سیمان مجد خواف برای افزایش سرمایه و تصویب صورت های مالی در سه شنبه این هفته بسته می شود .


شرکت های فیبر ایران ، آرتاویل‌تایر و قنداصفهان نیز به دلیل اعلام رویدادی مهم ، برای یک ، دو روز و یک ساعت از تابلو معاملات غایب شدند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0