سنا
1400/01/10
12:22
مروری بر پرتفوی اسفند ماه "وتوصا"

گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۳۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد؛ درحالی که ارزش گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران کاهش ۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد و یک میلیون ریال معادل ۲۳ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال محاسبه شد .


" وتوصا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال واگذار و از این بابت ۱۶ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال سود کسب کرد .


گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود .


انتهای خبر

0
0