آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
13:00
با وجود ریکاوری بازار رمزارز هنوز برای جشن گرفتن زود است

پس از ریزش ۱۵-۲۰ درصدی اخیر در بازار…

پس از ریزش ۱۵-۲۰ درصدی اخیر در بازار رمزارزها ، که بر بازار بیت کوین و آلتکوین تاثیر گذاشته است ، اکثر دارایی ها به بالاتر از قیمتهای کلیدی بازگشته اند مانند اتریوم به ۳۰۰۰ دلار. اما در عین حال ، اندیکاتورهای مختلفی در شبکه و بازار وجود دارد که برگشت و تغییر روند کلی جهانی را نشان نمی دهد.


“آرامش” بازار آلتکوین


آلتکوین های رده بالا: ADA ، DOGE و Ethereum به طور متوسط ۱۳ درصد رشد کرده اند و در ۲۳ سپتامبر(امروز) رشد قوی را نشان می دهند. بازگشت قیمت هنوز افت ۲۰ درصدی قبلی را جبران نکرده است. آلتکوین های کوچکتر و پرنوسانتر مانند AVAX پس از کاهش قابل توجه ارزش خود، توجه بیشتری را به دست آورده اند.


ada 1 - با وجود ریکاوری بازار رمزارز هنوز برای جشن گرفتن زود است

بر اساس اندیکاتور TradingView ، حجم پوزیشنهای رمزارزهای فوق الذکر هنوز نسبتا کم است ، که نشان دهنده عدم علاقه معامله گران است.


بازگشت اتریوم به ۳۰۰۰ دلار


بسیاری از آژانس های تحلیلی اعلام کردند که یکی از مهمترین مناطق حمایتی اتریوم ۳۰۰۰ دلار است. دلیل اصلی آن قیمت متوسط ورود به بازار است که حدود ۳۰۰۰ دلار باقی می ماند. تعداد قابل توجهی از ورودی های بازار در منطقه ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ دلار مشاهده شده است.


eth 1 - با وجود ریکاوری بازار رمزارز هنوز برای جشن گرفتن زود است

در صورتی که ETH کاهش یابد و زیر ۳۰۰۰ دلار باقی بماند یا به ۲۸۰۰ دلار برسد ، به احتمال زیاد تعداد زیادی از معامله گران با ضرر مواجه می شوند و ممکن است پوزیشنهای های خود را ببندند که فشار فروش بیشتری بر بازار ایجاد می کند. علاوه بر این ، قیمت max pain(قیمت هدفی که بیشترین اختیار خرید و فروش قرادادهای باز در آنجا قرار دارد) برای قراردادهای آپشن ۲۴ سپتامبر اتریوم، در ۲۸۸۰ دلار باقی می ماند.


در حالی که اتریوم در حال افزایش است ، عرضه داخل صرافی ها رشد کمی را نشان می دهد ، که اولین نشانه از موج آینده فروش است. اما در عین حال ، نرخ عرضه موجود در صرافی با روند نزولی قوی در حال حرکت است ، که این یک نشانه بلند مدت عالی برای اتریوم است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0