اقتصاد آنلاین
1400/06/15
10:07
سنگین ترین صف های خرید و فروش / بازار یکدست به صف خرید نشست

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از هزار و ۲۹۰میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌ها» پر اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به ۱۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۲۹۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «شسپا» و «کپرور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۱۸۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «ددامح»، «ثنظام» و «قشرین» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۱۵میلیارد تومان (۵۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۵میلیارد تومان (۹۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸نماد و حجم صف‌های فروش در سه نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به ۱۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


« «سرمایه‌گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۴۵میلیارد تومان می‌شود. همچنین در آن سوی معاملات تقاضای فروش چشمگیری وجود نداشت.


این جدول حدود ۵۵درصد از هزار و ۴۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۲۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

12

انتهای خبر

0
0