سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/24
08:38
#پتروشیمی ✍️در گروه پتروشیمی پس از یک دوره اصلاح قیمت، به مرور شاهد بهبود تقاضا و رشد قیمت در اکثر نمادها هستیم. به نظر شاخص گروه پتروشیمی مجددا ...

#پتروشیمی



✍️در گروه پتروشیمی پس از یک دوره اصلاح قیمت، به مرور شاهد بهبود تقاضا و رشد قیمت در اکثر نمادها هستیم. به نظر شاخص گروه پتروشیمی مجددا گارد صعودی گرفته و قصد دارد باری دیگر شانس خود را برای گذر از سقف ۱۱.۴۰۰ واحدی تست کند.



✅در این گروه #فارس ارزشمند‌ترین نماد بورسی (از نظر ارزش بازار و تحولات مثبت در زیر مجموعه‌ها) است که کمتر از سایرین و حتی زیر مجموعه‌های خود رشد کرده و به نظر در رشد بعدی بازار عقب‌ماندگی خود را جبران کند، اما برای دستیابی به اهداف ۱.۵۰۰ و ۱.۷۵۰ تومانی نیاز به عبور از محدوده ۱.۳۳۰ تومانی دارد.



📈در سوی دیگر #پترول را داریم که پس از پولبک به مقاومت شکسته شده، در حال قدرت گرفتن برای برگشت به روند صعودی است. پترول مالکیت ۶۵ درصدی #شلرد را دارد که از امسال عملیات تولید و فروش آن کلید خورده و با توجه به افزایش قیمت اوره و دلار با سود خوبی همراه خواهد شد.



✅و در نهایت اشاره به #وپترو داشته باشیم. سهم بدقلقی که فاصله زیادی با ارزش ذاتی خود دارد و در میان‌مدت پتانسیل بازدهی مناسبی خواهد داشت.



انتهای خبر

0
0