آکادمی هلاکوئی
1400/10/03
13:50
شیبا اینو و رمزارزهای متاورس-NFT از قبیل SLP، SAND، MANA، ذخیره عظیم نهنگ ها هستند

شیبا اینو(Shiba Inu) امسال به یکی از توکن‌های…

شیبا اینو(Shiba Inu) امسال به یکی از توکن‌های میم تبدیل شده است که در سطح جهانی مورد پذیرش گسترده‌ای قرار گرفته است. به طور مشابه، توکن‌های بازی های برای کسب درآمد(P۲E) و متاورس ها، به ویژه رمزارزهای Axie Infinity، SAND، MANA و Smooth Love Potion (SLP) در حال رشد بوده‌اند.


گزارشی از Whalestats نشان می‌دهد که دومین دارنده بزرگ شیبا اینو و چهارمین نهنگ بزرگ در اکوسیستم اتریوم، “Light” تنها کسی نیست که SHIBA را در روزهای پایانی سال خریداری کرده است. چندی پیش، نهنگی به نام «سوناده» ۳۴ میلیارد SHIB خرید.


“Light” همچنان SHIB خود را با ارزش کل ۱.۳۹ میلیارد دلار حفظ کرده است، همچنین ۹۳,۳۶۰,۴۴۰ واحد از Smooth Love Potion (SLP) را خریداری کرد که یک توکن کاربردی از Axie Infinity است. طبق CoinMarketCap، رمزارز SLP بیش از ۱۰۱.۷۵ میلیون دلار ارزش بازار دارد و با قیمت ۰.۰۳۱۶۶ دلار معامله می شود.


در مجموع، به نظر می‌رسد که میم کوین ها مانند Shiba Inu و رمزارزهای مرتبط با متاورس و یا NFT مانند SLP، SAND و MANA در بین بزرگ‌ترین نهنگ‌های اکوسیستم رمزنگاری شده، مانند «Light» مورد توجه قرار گرفته‌اند.


نکته قابل توجه، رمزارز SLP توکن کاربردی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است که منبع درآمد اصلی بازیکنان متاورس Axie است. در این بازی می‌توانید با انجام ماموریت‌های روزانه، رقابت با سایر بازیکنان در حالت PvP(بازیکن دربرابر بازیکن) یا مبارزه در حالت ماجراجویی یا PvE(بازیکن دربرابر محیط)، توکن SLP را بدست آورید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0