رمزارز نیوز
1401/03/11
15:10
اکسی اینفینیتی از بازی‌های ساخت کاربران حمایت می‌کند!

اسکای ماویز (Sky Mavis)، سازنده بازی درآمدزای محبوب اکسی اینفینیتی، اعلام کرده که اولین پروژه‌های ایجادشده… مطالعه مطلب ...

اسکای ماویز (Sky Mavis)، سازنده بازی درآمدزای محبوب اکسی اینفینیتی، اعلام کرده که اولین پروژه‌های ایجادشده توسط کاربران را از طریق برنامه Axie Infinity Builders خود پذیرفته است. طبق گزارش‌ها، از بین ۲ هزار درخواست ارسال‌شده، تنها ۱۲ مورد برای این برنامه پذیرفته شده‌اند.


علاوه بر بسیاری از امتیازات دیگر، تیم‌های منتخب برای توسعه طرح خود، حداقل ۱۰ هزار دلار کمک هزینه در قالب ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) دریافت خواهند کرد. آنها همچنین مجوز کسب درآمد از بازی خود را با استفاده از مدل اشتراک درآمد اکسی اینفینیتی، خواهند داشت.


از جمله پروژه‌های انتخاب‌شده برای این طرح می‌توان به Across Lunacia، یک ماجراجویی پلتفرمینگ برای NFTهای اکسی و Mech Infinity، یک بازی نبرد رویال شامل اکسی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد آنها، اشاره کرد.


بازی اکسی اینفینیتی بیشتر به دلیل امکان کسب درآمد از طریق آن، شناخته و محبوب شده است. با این حال، ترکیبی از عرضه توکن تورمی، افت اخیر بازار کریپتو و پایگاه کاربری شلوغ آن، منجر به کاهش ۹۶ درصدی ارزش توکن SLP این بازی در سال گذشته شده است.


طبق گزارش‌ها، تعداد بازیکنان فعال روزانه اکسی اینفینیتی در چهار ماه اخیر به صورت متوالی کاهش یافت و اکنون به ۱٫۸۶ میلیون نفر رسیده است.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده

انتهای خبر

0
0