آکادمی هلاکوئی
1400/10/30
18:30
رمزارزهای ATOM ،HEX و LUNA با میانگین رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، پیشروترین آلتکوین های بازار بوده اند

یک رالی ریکاوری کوتاه مدت در بازار ارزهای…

یک رالی ریکاوری کوتاه مدت در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده و اکثر آلتکوین ها با رشد جزئی روبرو شدند و بیت کوین نیز تقریبا ۱ درصد رشد کرده است. طبق گفته های CoinMarketCap، آلتکوین هایی مانند ATOM ،HEX و LUNA، رهبران این رالی هستند.


ATOM اصلاح را نادیده می گیرد


اگر به نمودار ATOM دقت کنیم، تصور اینکه بخش بزرگ‌تری از بازار آلتکوین‌ها در حال حاضر یکی از قوی‌ترین اصلاحات در تاریخ وجود خود را تجربه می‌کند، دشوار خواهد بود.


ATOM از اواخر دسامبر سال گذشته (اوایل دی) در یک روند صعودی قوی حرکت کرده است. روند صعودی قابل توجه آن توسط هر دو شاخص تکنیکالی و بازار مانند حجم معاملات حمایت شده است.


رهبر رالی: HEX


در حالی که ATOM مقام دوم را در بین رهبران بازار دارد، اما HEX در حال حاضر با افزایش ۱۱ درصدی قیمت در بازار مواجه است.


2022 01 20 18 32 24 ATOM HEX and LUNA Leading Altcoin Rally with Average 10 Growth in Last 24 Hour - رمزارزهای ATOM ،HEX و LUNA با میانگین رشد 10 درصدی در 24 ساعت گذشته، پیشروترین آلتکوین های بازار بوده اند

در حالی که ATOM با موفقیت بوسیله روند صعودی میان مدت خود تواسته بود از اصلاح گذر کند، اما متاسفانه HEX نتوانست همان نگرش را در بازار حفظ کند و از ۰/۳ دلار به ۰/۲ دلار کاهش یافت.


LUNA در حال ورود به روند صعودی است


در حالی که LUNA کمی از دو رقیب خود عقب است، اما همچنان در ۲۴ ساعت گذشته ارزش قابل توجهی به دست آورده و تقریبا ۴ درصد افزایش قیمت داشته است. در مقایسه با ATOM، رمزارز LUNA نیز در یک روند صعودی بوده اما تنها پس از یک اصلاح کوتاه مدت که در ۹ ژانویه (۱۹ دی) به پایان رسید.


آلتکوین‌های بزرگ‌تر مانند اتریوم نیز با رشد ۲/۸ درصدی نسبت به کاهش ۴ درصدی دیروز که ناشی از افزایش ریسک‌ها در بازارهای مالی بود، بازگشتی جزئی در بازار نشان می‌دهند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0