نمودار و احتمال
1400/08/24
22:59
📢 رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل در سه هفته آینده ▫️جواد توسلی مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل از رونمایی اتوبوس برقی این شرکت تا سه هفته ...

📢 رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل در سه هفته آینده



▫️جواد توسلی مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل از رونمایی اتوبوس برقی این شرکت تا سه هفته آینده خبر داد و گفت: بعد از رونمایی، این اتوبوس در اختیار شهرداری تهران قرار خواهد گرفت تا در محیط شهری آزمایش‌های لازم بر روی آن صورت گیرد و در آینده به تولید انبوه برسد.



▫️مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در ده سال گذشته این شرکت با مشکلات جدی مواجه بود و حدود رقم ۵۸۳۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشت.



▫️وی با بیان اینکه این شرکت تا پایان سال بدهی‌هایش به صفر می‌رسد، گفت: زیان انباشته نیز تا پایان سال به ۲ هزار و ۵۰۰ خواهد رسید.



▫️توسلی‌مهر به تولید اتوبوس نیز اشاره کرد و افزود: بعد از ۹ سال توقف در تولید اتوبوس توانستیم این تولید را دوباره از سر بگیریم و محصولات جدید مسافربری را روانه بازار کنیم.



▫️وی به اتوبوس‌های جدید در دست تولید هم اشاره کرد و گفت: این شرکت با زیرساخت‌های داخلی توانست تولیدات جدیدی داشته باشد که در حوزه اتوبوس مهمترین آن اتوبوس برقی است.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای خبر

0
0