آکادمی هلاکوئی
1400/06/28
00:00
پل Wormhole v۲ اتریوم-سولانا، راه اندازی می شود!

وارم هول (Wormhole)، یک اکوسیستم پیشگام با قابلیت…

وارم هول (Wormhole)، یک اکوسیستم پیشگام با قابلیت همکاری است که برای ایجاد ارتباط بین بلاک چین های مختلف طراحی شده است و دومین تکرار خود را معرفی کرده و جزئیات مهاجرت V۱-V۲ آینده خود را به اشتراک می گذارد.


پل اتریوم-سولانا ۲.۰ و معرفی Wormhole v۲


طبق اعلامیه رسمی که در حساب اصلی توئیتر Wormhole به اشتراک گذاشته شد، دومین تکرار آن ، Wormhole v۲، در حال اجرا است.


Wormhole - پل Wormhole v2 اتریوم-سولانا، راه اندازی می شود!

این هیجان انگیزترین فرصت انتقال ارزش یکپارچه بین اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند، اتریوم (ETH) و بلاک چین قابل برنامه ریزی سولانا (SOL) میباشد. تیم Wormhole تاکید کرد که در حال حاضر، تقاضا برای این نوع پل بی نظیر است:


“زمان بهتری برای Wormhole V۲ برای راه اندازی پل توکن خود و افزودن سوخت به آتش وجود نداشت، بنابراین بیایید در مورد آنچه در پیش است صحبت کنیم. اینکه چگونه Wormhole قابلیت همکاری میان زنجیره ای(cross-chain) را تقویت می کند.”


این انتقال نقدینگی از v۱ به v۲ ، اولین گام در پیشرفت اکوسیستم Wormhole خواهد بود. تقریبا ۲۵۰ میلیون دلار دارایی های چندگانه به پل جدید منتقل خواهد شد.


کاربران Serum DEX، اولین صرافی غیر متمرکز مبتنی بر سولانا، می توانند از کوین های خود از طریق UI مشابه دارایی های رپد(wrapped) شده Sollet استفاده کنند، که می تواند بدون هزینه با دارایی های سولانا مبادله شود.


بلاک چین بیشتر ، قابلیت همکاری بیشتر


سپس ، Wormhole v۲ کیف پول سولانا، فانتوم (Phantom) را ادغام می کند. در نسخه های اولیه، دارایی های Wormhole در Phantom به صورت NFT نمایش داده می شوند.


انتقال Wormhole توسط محصول میان زنجیره ای سولانا، Saber HQ پشتیبانی می شود.


سرانجام، توسعه دهندگان Wormhole برنامه های خود را برای ادغام بلاک چین ترا (LUNA) و بایننس اسمارت چین (BSC) برای پیشبرد اکوسیستم نقدینگی میان زنجیره ای به اشتراک گذاشتند.


طبق گزارش U.Today ، گزارش اخیر نشان می دهد که USDC از اتر (Ether) به عنوان دارایی اصلی در پل های بین شبکه ای(cross-network)، پیشی گرفته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0