آکادمی هلاکوئی
1400/07/29
14:10
طی فعالیت خوب AMC در حوزه رمزارزها، مدیرعامل می گوید آن می گوید ممکن است کوین خود را منتشر کند

غول چند ملیتی سرگرمی آمریکایی، AMC، از بلاک…

غول چند ملیتی سرگرمی آمریکایی، AMC، از بلاک چین بسیار هیجان زده شده است و مدیرعامل این شرکت به طور عمومی در حال بررسی انتشار رمز ارز خود است.


در جریان مصاحبه با CNBC در ۲۰ اکتبر(۲۸ مهر) ، مدیرعامل AMC ، آدام آرون(Adam Aron) ، اهداف این شرکت را در حیطه رمزارزها مورد بحث قرار داد. هیچ جزئیات محکمی وجود نداشت ، اما رئیس شرکت نظرات فاش کننده ای ارائه کرد.


وی سپس امکان انتشار کوین AMC توسط خود را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: “دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد AMC می تواند صادرکننده موفق رمزارزها باشد.” وی افزود که این تنها یکی از ایده هایی است که شرکت در حال حاضر روی آن کار می کند.


AMC از نظر دارایی های دیجیتالی بسیار آینده نگر است. در ماه اوت(مرداد) ، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد زیرساخت های لازم برای پذیرش پرداخت بیت کوین برای بلیط های فیلم را تا پایان امسال ایجاد کند.


ماه بعد ، گزینه های پرداخت رمزارزی خود را با استفاده از اتریوم ، لایت کوین و بیت کوین کش گسترش داد. در آن زمان ، آرون اظهار داشت که علاقمندان به سینما تمایل دارند از رمزارزها به عنوان روش پرداخت بلیط و امتیاز خود در سینماهای AMC استفاده کنند.


در اوایل ماه اکتبر(اواسط مهر) ، AMC پس از نظرسنجی توییتری که آرون ایجاد کرد ، دوج کوین را به لیست گزینه های پرداخت رمزارزی اضافه کرد.


در ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، این شرکت کارت های هدیه دیجیتالی را اعلام کرد که می توان آنها را با رمزارزها خریداری کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0