بورس۲۴
1400/01/15
10:00
رشد ۷۱٪ درآمد سال ۹۹ و ۸۹۷ میلیارد تومان افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی و سودانباشته

مجموع درآمدهای سال ۹۹، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۱٪ رشد(۱۰۶میلیارد تومان) داشته است. همچنین درآمدهای مربوط به ماه اسفند ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۵٪ رشد (۱۴ میلیارد تومان)داشته است. ۶۳٪ از رشد درآمدها از محل فروش قفل نرم افزار و توسعه بازار بوده است. قابل توجه این که رشد درآمد بخش رایانش ابری و اجاره نرم افزار که یکی از استراتژی های اصلی همکاران سیستم در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ است ۲۸۳٪ اعلام شده است.

بورس۲۴ : پیرو گزارشات منتشر شده در کدال، همکاران سیستم خبر از رشد قابل توجه درآمدهای سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داد.


مجموع درآمدهای سال ۹۹، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۱٪ رشد(۱۰۶میلیارد تومان) داشته است. همچنین درآمدهای مربوط به ماه اسفند ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۵٪ رشد (۱۴ میلیارد تومان)داشته است. ۶۳٪ از رشد درآمدها از محل فروش قفل نرم افزار و توسعه بازار بوده است.


قابل توجه این که رشد درآمد بخش رایانش ابری و اجاره نرم افزار که یکی از استراتژی های اصلی همکاران سیستم در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ است ۲۸۳٪ اعلام شده است.


خبر خوب برای سهامداران، تصویب افزایش سرمایه معادل ۸۹۷ میلیارد تومان(۵۲۸٪) توسط هیات مدیره است که ۶۸۶ میلیارد تومان آن از محل تجدید ارزیابی زمین و ۲۱۱ میلیارد تومان از محل سود انباشته به مجمع عمومی پیشنهاد خواهد شد.


انتهای خبر

0
0