بورس نیوز
1400/03/11
13:49
رشد تولید محصولات پتروشیمی شیراز در دوماه نخست سال جاری

رئیس روابط عمومی پتروشیمی شیراز گفت: تولید محصولات پتروشیمی شیراز در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰۴.۶۸ درصد رشد داشته است.

خواندن ۲ دقیقه



به گزارش بورس نیوز ، محمدرضا جوانمردی، رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز اظهار کرد: شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود، همواره با تلاش بی‌وقفه هدف تولید محصولات باکیفیت را دنبال و در سال‌های متمادی بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات خود را ارائه کرده است.


وی ادامه داد: بی‌شک سرمایه‌های انسانی هر شرکت موفق، ارزشمندترین دارایی آن به شمار می‌آید و توجه به این سرمایه بدون تردید ضامن بقا و افزایش بهره‌وری خواهد بود.


رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز گفت: این شرکت به پشتوانه دانش فنی کارکنان و برگزاری نشست‌های مداوم هماهنگی تولید و برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم به‌منظور رفع تنگنا‌های تولید در دو ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته توانست افزایش تولید قابل توجهی را محقق کند. از طرفی تعویض کاتالیست‌های واحد نیز به‌واسطه راهبری مناسب و تعمیر و نگهداری به‌موقع، سریع‌تر از زمان پیش‌بینی‌شده انجام خواهد شد که این موضوع افزون بر صرفه‌جویی، استمرار تولید را نیز در پی داشته است.


جوانمردی تصریح کرد: پتروشیمی شیراز به‌عنوان قدیمی‌ترین پتروشیمی کشور از سال ۱۳۳۸ تاسیس شده و هم‌اکنون با بیش از ۶۰ سال تجربه در تولید محصولات پتروشیمیایی و درک نیاز‌های آینده مشتریان ضمن تاکید بر توسعه و کیفیت محصولات، محصول را تامین و انتظار‌ها و نیاز ذی‌نفعان به‌ویژه مشتریان را برآورده کرده است.



بیشتر بخوانید:

بورس انرژی میزبان انواع فرآورده های هیدروکربوری

انتهای خبر

0
0