رمزارز نیوز
1401/04/26
12:30
لونا کلاسیک در راه بازگشت!

آخرین پرایس‌اکشن‌های لونا کلاسیک (LUNC) نشان‌دهنده افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به این پروژه است. قیمت این… مطالعه مطلب ...

آخرین پرایس‌اکشن‌های لونا کلاسیک (LUNC) نشان‌دهنده افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به این پروژه است. قیمت این ارز در اواخر ماه ژوئن، بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافت، اما پس از آن با کاهش ۵۰ درصدی مواجه شد. با این حال، گاوها طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته‌اند قیمت آن را تا بیش از ۲۰ درصد، افزایش دهند.


این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاده که خروجی‌های ثبت‌شده توسط شاخص گردش پول (Money Flow) لونا کلاسیک، افزایش یافته است. در همین حال، شاخص RSI این ارز نیز از سطح ۵۰ درصد فراتر رفته که حرکت صعودی سالم را تائید می‌کند. این روند صعودی، اندکی پس اینکه یک آدرس کیف پول، اقدام به خرید ۸٫۵ میلیارد LUNC کرد، اتفاق افتاد. این حجم لونا کلاسیک به یک کیف پول حاوی ۲٫۶ تریلیون از این ارز دیجیتال ارسال شده است.


گمان می‌رود که کیف پول مقصد، متعلق به صرافی بایننس باشد. مدیرعامل این صرافی نیز چند روز پیش تایید کرده بود که سوزاندن توکن‌های LUNC ضروری است. اقدامی که به نظر می‌رسد به نفع لونا کلاسیک باشد.


علاوه بر این‌ها، عرضه نگهداری‌شده LUNC توسط نهنگ‌ها در زمان انتشار این خبر به ۴۳٫۷۸ درصد افزایش یافته است. امری که نشان می‌دهد نهنگ‌ها اقدام به خرید بیشتر LUNC کرده‌اند. حجم معاملات روزانه نیز در ۱۵ جولای، افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.


با توجه به تلاش‌های فراوان توسعه‌دهندگان تراکلاسیک برای احیای این شبکه، شاخص فعالیت (Activity) این شبکه نیز از هفتم جولای، افزایش قابل‌توجهی یافته است. اتفاقی که نشان از رشد سالم این شبکه و نیز توکن آن LUNC دارد.


انتهای خبر

0
0