آکادمی هلاکوئی
1400/04/31
23:20
JP Morgan به مشتریان خود اجازه دسترسی به صندوق های بیت کوین و اتریوم را می دهد

بر اساس گزارش ها، JP Morgan یکی از…

بر اساس گزارش ها، JP Morgan یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری در جهان، به مشتریان مدیریت ثروت خود امکان دسترسی به بیت کوین و سایر صندوق های رمز ارزی را داده است.


Business Insider امروز گزارش داد که مشتریان اکنون می توانند از طریق مشاوران JP Morgan پنج محصول رمزارزی را خرید و فروش کنند. مشاوران به چهار محصول Grayscale Investments و یک محصول Osprey Funds دسترسی دارند.


این سفارشات از ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) اجرا می شوند و مشتریان از طریق Bitcoin Trust، Bitcoin Cash Trust، Ethereum Trust و Ethereum Classic Trust می توانند به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک دسترسی داشته باشند. Business Insider گزارش داد که مشتریان همچنین می توانند در Osprey Fund’s Bitcoin Trust نیز سرمایه گذاری کنند.


این وجوه به معنای این نیست که مشتریان JP Morgan شخصا صاحب رمزارزها می شوند، بلکه آنها فقط غیرمستقیم در رمزارزها سرمایه گذاری می کنند. Grayscale و Osprey شرکت هایی هستند که به سرمایه گذاران اجازه می دهند سهمی در دنیای رمزارزها داشته باشند و به آنها اجازه می دهند سهامی را خریداری کنند که قیمت دارایی هایی مانند بیت کوین و اتریوم را ردیابی می کند. Grayscale and Osprey همه کارهای پیچیده را انجام می دهند، مانند خرید و ذخیره رمزارزها.


Grayscale بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در دنیای رمزارزها است. در حال حاضر ۲۷/۵ میلیارد دلار سرمایه را مدیریت می کند. این شرکت متعلق به یک گروه سرمایه گذاری مستقر در شهر نیویورک به نام Digital Currency Group است. اخیرا سهام این شرکت با تخفیف نسبت به قیمت بیت کوین معامله شده است. پیش از این، این سهام با حق بیمه معامله می شدند، به این معنی که خرید آنها گرانتر از سرمایه گذاری مستقیم در بیت کوین بود.


Business Insider افزود که مشاوران JP Morgan فقط می توانند معاملات رمزارزی “درخواست شده” را انجام دهند: آنها مجاز به توصیه محصولات نیستند اما در صورت درخواست مشتری از آنها می توانند محصولات را بفروشند.


JP Morgan در حال ورود گسترده تر به دنیای رمزارزها می باشد. جیمی دیمون، مدیرعامل این شرکت، قبلا بیت کوین را “کلاهبرداری” می نامید اما اکنون این شرکت بطور مرتب در مورد دارایی های دیجیتال صحبت می کند و خدمات بانکی را به صرافی های رمزارزی Coinbase و Gemini ارائه می دهد.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0