اقتصاد آنلاین
1400/06/14
15:09
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۴شهریور) / سهام فرابورس با ۲۹۰میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات امروز را رقم زد

امروز معامله‌گرها ۲۹۰میلیارد تومان سهام فرابورس ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۸.۶درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود ۹هزار و ۶۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فرابورس»، «کگلح»، «خگستر»، «شستا» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در دومین روز هفته معادل ۲۹۰میلیارد تومان سهام فرابورس ایران دست به دست شد، حق تقدم معدنی و صنعتی گل گهر پس از معاملاتی به ارزش ۱۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۸.۶درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۷.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۲نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.06.14
رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.14.gif
انتهای خبر

0
0