بورسینه
1400/09/08
16:01
🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وگردش، #سمگا، #فباهنرح، #انرژی۳ و #فولاد به ترتیب در رتبه اول ت...

🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وگردش، #سمگا، #فباهنرح، #انرژی۳ و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۲۹۰میلیارد تومان سهام بانک گردشگری دست به دست شد، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و حق تقدم مس شهید باهنر نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام توریستی ورفاهی آبادگران کیش (#گکیش) با افت ۲۶.۱درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۴۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۳۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱.۷درصد از کل سهام رادیاتور ایران (#ختور) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۸.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0