رمزارز نیوز
1401/11/19
15:29
شیبا برای کمک به زلزله‌زدگان به ترکیه می‌رود!

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، از جامعه دارندگان این ارز خواسته تا سازمان‌های غیرانتفاعی‌ای را که… مطالعه مطلب ...

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، از جامعه دارندگان این ارز خواسته تا سازمان‌های غیرانتفاعی‌ای را که SHIB را می‌پذیرند، به دیگران معرفی کنند تا نهنگ‌ها بتوانند به وسیله این سازمان‌ها، از تلاش‌های امدادی در سوریه و ترکیه حمایت کنند.


کوساما، پس از زلزله‌هایی که اخیرا سوریه و ترکیه را لرزاند و هزاران کشته و زخمی برجای گذاشت، این فراخوان‌ها را از طریق صفحه رسمی خود در توییتر انجام داد. در حال حاضر، در این دو کشور، تلاش برای جستجو و نجات افرادی که در زیر آوارها گرفتار شده‌اند، ادامه دارد.


به دنبال اظهارات کوساما، چندین سرمایه‌گذار شیبا، علاقه‌مندی خود را برای اهدای کمک‌های مالی نشان داده‌اند، اما تاکنون تنها چند سازمان و نهاد غیرانتفاعی، از جمله پزشکان بدون مرز برای دریافت این هدایا مشخص شده‌اند. در حالی که برخی از افراد اذعان داشتند که انجمن صلیب سرخ ملی آمریکا هم کمک‌های مالی را به صورت ارز شیبا می‌پذیرد، این نهاد اعلام کرده که این سازمان غیرانتفاعی فقط برای ایالات متحده فعالیت می‌کند.


طبق گزارش‌ها، چندین موسسه غیرانتفاعی کمک‌های مالی در قالب SHIB را می‌پذیرند، از جمله کالج پزشکی آلبرت انیشتین، آمازون واچ و انجمن سرطان آمریکا. هنوز جهت‌گیری‌های این سازمان‌ها با اتفاقات سوریه و ترکیه ارتباطی ندارد.


همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، جامعه کریپتو برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه اعلام آمادگی کرده‌اند. برای مثال، بایننس اخیرا اعلام کرده که ۱۰۰ دلار به کاربرانی که در مناطق با بیشترین آسیب‌دیدگی اقامت دارند، اهدا خواهد کرد. پیش از این، رئیس بایننس، چانگ‌پنگ ژائو، تسلیت خود را اظهار کرده و گفته بود که تیم بایننس به دنبال راه‌هایی برای کمک به مناطق آسیب دیده است.


چندین صرافی دیگر نیز تا کنون متعهد کمک مالی به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه شده‌اند، از جمله Huobi، BitFinex و Bitget.


در همین راستا، هنرمند راک ترکیه، Haluk Levent هم از طریق انجمن خیریه خود که Ahbap نام دارد، سه آدرس کیف پول را در شبکه اتریوم، زنجیره BNB و شبکه اولانچ برای دریافت کمک‌ها ارائه کرده است. طبق گزارش‌ها، انجمن کریپتو تاکنون بیش از ۴۶۰ هزار دلار به زلزله‌زدگان کمک مالی کرده است.


انتهای خبر

0
0