ارزینکس
1400/03/27
10:52
💢 مروری بر پروژه EFINITY 🔘 پروژه EFINITY بلاکچین خودش را دارد و مثل بلاکچین FLOW برای ایجاد NFTها به وجود آمده است. نکته‌ای که این بلاکچین را خاص...

💢 مروری بر پروژه EFINITY



🔘 پروژه EFINITY بلاکچین خودش را دارد و مثل بلاکچین FLOW برای ایجاد NFTها به وجود آمده است. نکته‌ای که این بلاکچین را خاص می‌کند آن است که توکن‌های NFT را می‌تواند از هر زنجیره بلاکچینی چه پلکادات چه سولانا چه FLOW به این بلاکچین منتقل کرد با کمترین کارمزد ممکن. به اعتقاد تیم این پروژه این ویژگی باعث راحت‌تر رد و بدل شدن NFT و پول بین چندین بلاکچین می‌شود. همچنین به راحتی اکوسیستمی از خالقان و خریداران و فروشندگان NFT را به وجود می‌آورد و آنها را به هم متصل می‌کند.


معاملات در این بلاکچین در حدود ۶ ثانیه تایید می‌شوند و TPS آنها ۱۰۰۰ می‌باشد.



🔘 این پروژه بلاکچین خودش را دارد اما از قابلیت پاراچین پلکادات استفاده می‌کند که به موجب آن برای تایید تراکنش‌ها از لگوریتم اجماع POS باید استفاده کند. اما با کمک پل‌هایی که بین پاراچین‌ها و بلاکچین‌ها وجود دارد قابلیت انتقال یک دارایی از یک بلاکچین به بلاکچین دیگر فراهم می‌شود.


کوین پروژه که EFI نام دارد برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و محاسبه هزینه تراکنش‌ها با توجه به نوع معامله و نوع پل استفاده شده برای ارتباط با دیگر بلاکچین‌ها متفاوت خواهد بود همچنین از این کوین به عنوان یک کوین حاکمیتی هم استفاده می‌شود که افراد ذخیره کننده این کوین تصمیم می‌گیرند که هدف بعدی این پروژه چه چیزی باشد و تیم تنها اجرا کننده هستند. با استفاده از سوآپ‌ای به اسم EFINITY SWAP امکان ایجاد نقدینگی هم به راحتی فراهم شده است.



🔘 تیم :


🔰۱. شخص اول این پروژه و موسس ماکسیم بلاگف نام دارد که حدود ۲۰ سال فعالیت مدیریتی و رهبری تیم‌ها در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد و همچنین موسس پروژه ENJIN است و در دانشگاه TECHNOLOGY SYDENY رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرده.



🔰 ۲. شخص دوم وتیک رامدسکی دارد که در بلاکچین اتریوم استاندارد ERC-۱۱۵۵ را نوشته است که به موجب آن توکن‌های نیم تغییر پذیر را می‌توان به وجود آورد.



🔰 ۳. شخص سوم کالب اپلیگیت است که بیش از ۱۰ سال است تجربه کمک و پشتیبانی به سازمان‌های مختلف را دارد.


همچنین با شرکتهای پیشرو در زمینه بازی و خرده فروشی دیجیتال همکاری داشته است.


مدیر سابق MINEPLEX بوده که یکی از بزرگترین سرورهای بازی MINECRAFT در جهان می‌باشد و شریک رسمی آن نیز هست.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل کوین‌های این پروژه ۲ میلیارد عدد است که با نماد EFI در تاریخ ۲۴ جون به بازار عرضه می‌شود.


نحوه تقسیم این کوین به شرح زیر است :



🔰 ۱. اکوسیستم : ۳۵ درصد.



🔰 ۲. استیکینگ :۱۵ درصد.



🔰 ۳. شرکت : ۲۰ درصد.



🔰 ۴. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۵. فروش خصوصی : ۳ درصد.



🔰 ۶. پیش فروش : ۷درصد.



🔰 ۷. فروش استراتژیک : ۵ درصد.



🔰 ۸. فروش عمومی : ۵ درصد.


نحوه آزادسازی کوین‌های این پروژه در عکس‌های بالا آمده است.



🔘 نام و لوگوی شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا به چشم می‌خورد.

انتهای خبر

0
0