بورس پرس
1399/09/24
09:42
آغاز بازارگردانی یک پتروشیمی و دو شرکت فرابورسی طی امروز و فردا

عملیات بازارگردانی یک پتروشیمی و دو شرکت فرابورسی با دامنه مظنه ۲ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه طی امروز و فردا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عملیات بازارگردانی یک پتروشیمی و دو شرکت فرابورسی با دامنه مظنه ۲ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه طی امروز و فردا آغاز می شود.


براین اساس، هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام کارخانجات کابل سازی ایران در نماد "بایکا" مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از دوشنبه ۲۴ آذر آغاز می شود.



همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت کشت و صنعت جوین در نماد "جوین" مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از دوشنبه ۲۴ آذر آغاز می‌شود.



پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت پتروشیمی فارابی در نماد "شفارا" مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه ۲۵ آذر آغاز می‌شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0