بورس پرس
1401/11/24
15:40
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو شرکت دارویی، دو سرمایه گذاری + ۵ نماد

در روز رشد ۲.۲ هزار واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو شرکت دارویی، دو سرمایه گذاری به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات دومین روز کاری این هفته بازار سهام، متعادل و با تقاضا در گروه خودرو و غذایی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۲۲۹۸ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۴۸ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴.۷ و ۲۴۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به پتروشیمی آبادان، سرمایه گذاری ساختمان ایران ، شستا، ذوب آهن به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۳۲۱، ۳۰۳، ۲۶۸، ۲۵۳ و ۲۴۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پتروشیمی آبادان شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت ۲.۵ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۳۲۱.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لامپ پارس شهاب ، سرمایه گذاری دانایان پارس ، کارت اعتباری ایران کیش ، داروسازی زاگرس فارمد پارس ، پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس، شیرین دارو، نوش مازندران، خاک نسوز استقلال آباده و سرمایه گذاری اقتصاد نوین، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، دو شرکت دارویی ، دو سرمایه گذاری به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0