اخبار سایت بورس تهران
1400/07/21
15:31
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۲۱ مهر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز چهار شنبه مورخ ۲۱ مهر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت سیمان ایلام (سیلام۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نمادهای معاملاتی(کهمدا)،(فارس)،(برکت)،(کنورح)


در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های شیشه همدان(کهمدا)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس(فارس)جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی_عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه، گروه دارویی برکت(برکت)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، حق تقدم شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور(کنورح)با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف خواهند شد.


توقف نماد های (ثبهساز۱) و (دلقما۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف


نماد معاملاتی شرکت های بهساز کاشانه تهران (ثبهساز۱) دارویی لقمان (دلقما۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیدند. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


توقف نماد (ولیز۱) به علت بررسی بیشتر معاملات


طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت لیزینگ‌ایران ، نماد (ولیز۱) جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ متوقف شد.


توقف نماد (غمارگ۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت مارگارین (غمارگ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


توقف نمادبه علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف


نماد معاملاتی شرکت با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


بازگشایی نماد معاملاتی (فلوله)


نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین سازی ایران(فلوله) پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (خکار)


نماد معاملاتی شرکت ایرکا پارت صنعت(خکار) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (سیدکو)


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان(سیدکو) با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییرات اساسنامه، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (ختور)،(دفرا)


نماد معاملاتی شرکت های رادیاتور ایران(ختور)،فرآورده های تزریقی و دارویی ایران(دفرا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


نماد معاملاتی(وسرضوی) مشمول رفع گره معاملاتی


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی(وسرضوی)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشد.



انتهای خبر

0
0