آکادمی هلاکوئی
1400/06/15
10:00
تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک (ETC)؛ دوشنبه ۱۵ شهریور

اتریوم کلاسیک (ETC) پس از یک روند صعودی…

اتریوم کلاسیک (ETC) پس از یک روند صعودی کوتاه مدت ،سقوط کرد زیرا نتوانست از سطوح مقاومتی اساسی عبور کند و عدم وجود مومنتوم صعودی منجر به افت قیمت سریع شد. با این حال ، خریداران قادر به یک کام بک هستند. ETC در حال حاضر در آستانه ی عبور از همان مانع قرار دارد و می تواند از این پس نقش مهمی را ایفا کند.



انتظار میرود قیمت اتریوم کلاسیک به سقف بالاتری برسد


قیمت اتریوم کلاسیک پس از رسیدن به سقف نوسان ۷۷.۳۳ دلاری در ۱۵ آگوست(۲۴ مرداد) ،تقریبا ۲۴ درصد کاهش یافت.روند نزولی به طور کامل به پایان نرسید و ETC تقریبا ۲۶ درصد صعود کرده و به سرعت تا نزدیکی ۷۷.۳۳ دلار افزایش یافت. بسته شدن کندلی قاطع در بالای این مقاومت، اتریوم کلاسیک را به سقف بالاتری میرساند و سیگنالی برای آغاز یک روند صعودی جدید است.


در چنین شرایطی ، اولین مقاومت قیمت اتریوم کلاسیک در ۸۳.۴۸ دلار است. عبور از این مقاومت ، ETC را در مسیری قرار می دهد که می تواند آن را به سقف کندل روزانه ۱۹ می(۲۹ اردیبهشت) در ۸۸.۴۵ دلار برساند. اگر خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای آن سطح شوند ، نشان دهنده بازیابی کامل قیمت از سقوط ۱۹ مه است.طی این روند صعودی ، اتریوم کلاسیک از سطح قیمت فعلی ،۲۲ درصد رشد می کند.


اگرچه سودهای مذکور منطقی به نظر میرسد ،اما سرمایه گذاران باید پس از رسیدن قیمت به ۸۸.۴۵ دلار ، انتظار یک اصلاح را داشته باشند.


etc 637664908525979398 300x170 - تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک (ETC)؛ دوشنبه 15 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز ETC/USDT


اگر خریداران نتوانند قیمت را به سقف نوسان ۷۷.۳۳ دلاری در ۱۵ آگوست برسانند ،این نشان دهنده ضعف در بین خریداران است. در چنین شرایطی ، سرمایه گذاران می توانند انتظار عقب نشینی ETC به حمایت ۷۰.۲۳ دلاری داشته باشند.کاهش به زیر این حمایت ، این آلت کوین را در مسیر کاهش به ۶۲.۰۵ دلار قرار می دهد.


با سقوط قیمت به زیر سطح تقاضای ۶۲.۰۵ دلاری ، سناریوی صعودی باطل می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet

انتهای خبر

0
0