رمزارز نیوز
1401/03/18
14:30
دلیل انتقال صد میلیون دلار تتر به بایننس!

اخیرا مقدار زیادی تتر از یک آدرس ناشناس به صرافی بایننس منتقل شده است. در حالی که اعضای جامعه رمزارزها به… مطالعه مطلب ...

اخیرا مقدار زیادی تتر از یک آدرس ناشناس به صرافی بایننس منتقل شده است. در حالی که اعضای جامعه رمزارزها به دنبال کسی بودند که این عملیات را انجام داده، نهنگی که پشت این عملیات بود ماهیت این معامله را توضیح داد.


به گفته این نهنگ، مبلغ معامله‌شده به عنوان وثیقه برای پشتیبانی از استیبل کوین USDD که اخیرا توسط ترون راه‌اندازی شده است، استفاده خواهد شد. جاستین سان اعلام کرد که در همین راستا، ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید بیت کوین و ترون صرف خواهد کرد. این طرح مستلزم فروش و خرید دارایی‌های مختلف برای کنترل ارزش استیبل کوین الگوریتمی USDD است.


برای جذب حجم خرید بیشتر از سوی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، USDD بازدهی بالایی را برای هر کسی که مایل به تامین نقدینگی برای این استیبل کوین است، در نظر می‌گیرد.


پس از فاجعه ترا، سان با انتقاد سرمایه‌گذاران در سراسر جامعه ارزهای دیجیتال مواجه شد، به‌ویژه پس از اعلام اینکه USDD به روشی مشابه UST پشتیبانی می‌شود. در صورتی که ارزش بازار USDD افزایش یابد و از حدود ۵ میلیارد دلار فراتر رود، بنیاد ترون باید وثیقه پشت استیبل کوین خود را افزایش دهد تا از فاجعه مشابه با اکوسیستم ترا جلوگیری کند.


۵۰ هزار شیبا رایگان با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

انتهای خبر

0
0