اقتصاد آنلاین
1399/09/01
10:27
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ همچنان اقبال حقیقی‌ها به فرآورده‌های نفتی ادامه دارد

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۳۸۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام شپنا ۸۳۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر ؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۸۵ میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شپنا»، «فملی» و «شتران» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان حدود ۸۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وملی»، «کیسون» و «فوکا» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۹۰۰میلیارد تومان (۶۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۰ میلیارد تومان (۴۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۱۴.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۱۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۰۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۴۴۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۴۶ درصد از پنج هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۴۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۸ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰ هزار و ۷۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.09.01
صفهای خرید و فروش بورس 99.09.01
انتهای خبر

0
0