اخبار اکس نوین
1400/07/01
13:23
مایک مک گلون: بیت کوین هنوز شانس صد هزار دلاری شدن را دارد

اکس نوین: مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ در آخرین مصاحبه خود از دلیلی پرده برداشت که می‌تواند شانس بیت کوین برای ورود به محدوده قیمتی ۶ رقمی و صد هزار دلاری شدن تا پایان سال را تقویت کند. وی در این مصاحبه اظهار داشت که این عامل مهم در رابطه با بیت کوین را دست کم گرفته است و آن این است که صندوق‌های بسیاری دائما از طلا به سمت ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین و اتریوم می‌آیند و سرمایه خود را به این ارزها اختصاص می‌دهند. شانس صد دلاری شدن بیت کوین مک گلون در مصاحبه اخیر خود با استنسبری ریسرچ (Stansberry Research) از…

اکس نوین : مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ در آخرین مصاحبه خود از دلیلی پرده برداشت که می‌تواند شانس بیت کوین برای ورود به محدوده قیمتی ۶ رقمی و صد هزار دلاری شدن تا پایان سال را تقویت کند.


وی در این مصاحبه اظهار داشت که این عامل مهم در رابطه با بیت کوین را دست کم گرفته است و آن این است که صندوق‌های بسیاری دائما از طلا به سمت ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین و اتریوم می‌آیند و سرمایه خود را به این ارزها اختصاص می‌دهند.


مک گلون در مصاحبه اخیر خود با استنسبری ریسرچ (Stansberry Research) از خارج شدن سرمایه از بازار طلا و ورود آن به بیت کوین و اتریوم خبر داد.


به عقیده وی، این امر حاکی از آن است که دو ارز دیجیتال برتر بازار در حال تصاحب جایگاه طلا هستند و ازآنجایی‌که بیت کوین عرضه ثابتی دارد و به ۲۱ میلیون واحد محدود بوده و تنها کمتر از سه میلیون واحد آن استخراج‌نشده باقی مانده است، در مقابل طلایی که مشخص نیست عرضه آن چه زمانی به اتمام می‌رسد، یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاران بوده است.


مک گلون معتقد است فدرال رزرو و دولت آمریکا قصد دارند تا حداکثر تلاش خود را برای حفظ ذخایر نامحدود ارز فیات با کاهش و ارائه انواع دیگر بسته‌های محرک مالی به مشاغل مختلف و افراد عادی انجام دهند.


استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ در پیامی توییتری در این رابطه نوشت:


در این مبارزه بیت کوین با عرضه محدود در مقابل ارزهای فیات با عرضه نامحدود آنها، احتمالا بیت کوین پیروز خواهد شد.


به عقیده وی، بسیاری از سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش پول خود سرمایه خود را از طلا به بیت کوین و یا اتریوم منتقل کرده‌اند و یا این دو ارز را به سبد سهام خود در کنار طلا افزوده‌اند. در سال ۲۰۲۱، طلا ۷ درصد کاهش یافته است. در مقابل، بیت کوین حدود ۷۰ درصد و اتریوم نزدیک به ۴۰۰ درصد رشد کرده‌اند.


بنابراین، مک گلون معتقد است این عوامل در کنار هم بیت کوین را حتی با وجود اصلاح قیمت گسترده فعلی به صد هزار دلار خواهد رساند.


سختی تایید تراکنش‌های بیت کوین باز هم افزایش یافته است. با رشد ۳.۱۶ درصدی سختی استخراج، پنجمین رشد متوالی این معیار در سال جاری به ثبت رسید.


به طور کلی، پس از سرکوب ماینرها توسط دولت چین در ماه مه و اتمام مهاجرت ماینرها به سایر نقاط جهان، هش ریت بیت کوین در حال بهبود است که به تبع سختی استخراج را افزایش می‌دهد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0