آکادمی هلاکوئی
1400/02/20
16:40
علاقه ایلان ماسک به دوج کوین شدت یافته است، مدیر عامل تسلا اکنون میخواهد شیبا داشته باشد

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا،…

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا، اخیرا علاقه‌ی خود به دوج کوین را اینگونه ابراز کرد که گفت اکنون یک سگ شیبا اینو (Shiba Inu) میخواهد.


همه از علاقه‌ی ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا به دوج کوین آگاه هستند. با این حال، او اخیرا گفت که اکنون یک سگ شیبا اینو میخواهد. این نژاد سگی است که دوج کوین بر اساس آن بنا شده است. ماسک با پاسخ دادن به یکی از کاربران توییتر به نام هیرو میزونو که درمورد داشتن سگهای شیبا توئیت کرده بود، در این مورد حرف زد. ماسک در توییت خود گفت: “من به دنبال توله‌ی شیبا هستم!”


موضوع توییت میزونو در مورد اینکه سرمایه گذاران میخواهند برای کوتاه مدت کوین های شیبا را معامله کنند بود. این کاربر توییتر نوشت: “اما حتی فکر نکنید که همان کار را با سگهای شیبا انجام دهید.” وی در ادامه خاطرنشان کرد که هرگاه شخصی این نژاد را پذیرفت ، باید تا آخر عمر از او نگهداری کند. آنها موجودات دوست داشتنی و دوستان انسان هستند. همراه با این توییت، او تصویری از این سگ که سرش را از پنجره ماشین بیرون کرده است به اشتراک گذاشت و در پاسخ به توییت ایلان ماسک گفت:” چرا شیبا را در دیداری از ژاپن(خانه‌ی اصلی آن) خریداری نمیکنید و آن را با خود به تگزاس نمی برید؟”


مدیر عامل دوج کوین


هنگامی که ایلان ماسک خود را مدیر عامل دوج کوین نامید، سرمایه گذاران شروع به خرید این کوین کردند و ارزش آن را از سطح مقاومتی ۰.۱ دلار بالاتر بردند. ایلان ماسک تصمیم گرفت که ارزش این کوین را افزایش دهد. او از شباهت بیت کوین به ارزهای فیات گفت و با توییت کردن “یک کلمه: دوج” موج دیگری راه انداخت. او حتی برای مدتی در بیو توییتر خود نوشت:” مدیر عامل سابق دوج کوین” که باعث رشد ۱۷ درصدی این کوین شد.


پس از رواج جوک مربوط به سگ شیبا اینو، ارز دیجیتال دوج کوین با نماد این سگ از لایت کوین ایجاد شد. در ابتدا، این توکن در CoinMarketCap در رتبه‌ی ۴۱ برترین توکن‌های مالی غیر متمرکز(DeFi) قرار داشت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: republicworld


انتهای خبر

0
0