بورس۲۴
1401/05/31
21:46
پنجاهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

سرمقاله این شماره نشریه به ضرورت بازاریابی نوین در نظام بانکداری کشور پرداخته شده، که بازاریابی های سنتی دیگر با اهداف این روزهای نظام بانکداری تطابق ندارند؛ به همین دلیل...

پنجاهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

بورس۲۴ : سرمقاله این شماره نشریه به ضرورت بازاریابی نوین در نظام بانکداری کشور پرداخته شده، که بازاریابی های سنتی دیگر با اهداف این روزهای نظام بانکداری تطابق ندارند؛ به همین دلیل، بانک های پیشرو باید از شیوه های مدرن و خلاقانه بازاریابی بهره ببرند و به درستی نیز دریافته اند برای رقابت قدرتمند در بازاریابی نوین علاوه بر تجزیه وتحلیل اهداف، خط مشی ها و نقاط ضعف و قوت، باید روش ها و الگوهای رقبا را نیز تحلیل کنند.


پرونده این شماره نشریه: با فناوری، فاصله حرف تا عمل را کم کردیم


رشد ۱۲۷۲ درصدی تراکنش های سالانه بانکداری مدرن در بانک ایران زمین


بر اساس این گزارش کوتاه، بانک ایران زمین ثابت کرد، بانکداری مدرن دیگر یک شعار نیست و در این نهاد مالی به فرصت وزیرساختی برای خدمات امن، سریع و راحت تبدیل شده است.


تمرکز بر ایجاد زیرساخت های مناسب و به روز در سال های اخیر باعث شده است، مشتریان بانک ایران زمین، علاوه بر استقبال ازدرگاه های بانکداری مدرن این بانک)اینترنت بانک،همراه بانک(رشد تراکنش های بسیار بالایی را نیز ثبت کنند.


رشد ۱۲۷۲ درصدی تراکنش های سالانه بانکداری مدرن در بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۵ ، گواه این واقعیت است که این نهاد مالی مردمی، با کمک فناوری توانسته است فاصله حرف تا عمل را به کمترین حد خود برساند.


در این شماره از نشریه می خوانیم:


سخن سردبیر: بازاریابی نوین در نظام بانکداری کشور یک ضرورت است


مدیرعامل بانک ایران زمین: ایجاد احساس مسئولیت مضاعف در سازمان، یک معروف است


هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، میزبان روسای شعب استان تهران


آخرین تغییرات در برنامه های رادیو آوای ایران زمین


مراسم اهدای جوایز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین


گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.


فایلهای پیوست

tir mah (۲).pdf

انتهای خبر

0
0