آکادمی هلاکوئی
1401/02/06
20:20
فایل کوین به لیست پر طرفدار ترین دارایی های رمزارزی در بین نهنگ های BSC پیوست

بر اساس توییت اخیر WhaleStats، فایل کوین (FIL)…

بر اساس توییت اخیر WhaleStats، فایل کوین (FIL) در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته به دوج کوین پیوست.


FIL یکی از رمزارزهایی است که نهنگ های زنجیره ای BNB به دنبال آن هستند


همراه با دوج کوین که پس از انتشار اخباری مبنی بر آماده شدن توییتر برای پذیرش پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت با قیمت ۵۴/۲ دلار به ازای هر سهم و خصوصی کردن آن، به یکی از پرفروش‌ترین رمزارزهای روز دوشنبه تبدیل شد، فایل کوین نیز با رتبه ۳۶ در CoinMarketCap در این لیست قرار دارد.


با وجود محبوبیت در بین نهنگ‌های BSC، این رمزارز با افت جزئی ۱/۳ درصدی با قیمت ۱۷/۹۴ دلار معامله می‌شود.


DOGE در میان بزرگترین دارایی های نهنگ ها


طبق اطلاعات صفحه WhaleStats که داده‌های مربوط به ۱۰۰ کیف پول بزرگ در زنجیره BNB را ردیابی می‌کند، DOGE جایگاه پنجم را در بین بزرگ‌ترین ذخایر ارز دیجیتال نهنگ‌ها به خود اختصاص داده است.


این ۱۰۰ سرمایه گذار بزرگ دارای ۴۶،۲۸۹،۶۲۱ دلار دوج کوین هستند که ۴/۶۲ درصد از سبد سرمایه گذاری آنها را تشکیل می دهد.


چهار رتبه اول در این لیست را استیبل کوین های WBTC ،AVAX ،TUSD و USDC در اختیار دارند. MATIC ،DOT و ADA در انتهای این لیست قرار دارند.


قیمت دوج کوین با اخبار توییتر ۳۲ درصد افزایش یافت


از ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت)، زمانی که خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک (Elon Musk) منتشر شد، قیمت دوج کوین شروع به رشد کرد و توانست ۲۰٪ افزایش پیدا کند. زمانی که این معامله تایید شد، DOGE به صعود خود ادامه داد و اوایل امروز رشد خیره کننده ۳۲/۱۶ درصدی را ثبت کرد.


این رمزارز حتی توانست به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس مارکت کپ بازگردد و در حال حاضر رتبه دهم را در این لیست به خود اختصاص داده است.


قیمت DOGE در حال حاضر شروع به ریزش کرده و ۸/۳۱ درصد کاهش یافته است. دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰/۱۵۰۹ دلار در حال معامله است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0