بورس پرس
1401/03/02
00:00
زمان معارفه شرکت سیمانی آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۳.۵ میلیارد تومانی سیمان اردستان مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت سیمان اردستان با نماد "اردستان" ساعت ۱۳:۳۰ امروز دوشنبه دوم خرداد جهت اعلام آخرین برنامه های مالی و عملیاتی از طریق https://www.skyroom.online/ch/tse/meeting بصورت زنده پخش می شود.


کلیه سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز می توانند سوالات را در طول مدت زمان برگزاری جلسه معارفه بصورت آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت کنند.


طبق بررسی های بورس پرس، سیمان اردستان خرداد سال ۸۲ تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید. شرکت فرعی حمل و نقل سیمان ساز اردستان نیز در یکم بهمن سال ۸۷ در اداره ثبت اسناد و املاک اردستان به ثبت رسید.


سرمایه شرکت با ۳۱۰ نیروی انسانی در بدو تاسیس بالغ بر ۴.۳ میلیارد تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۱۱۳.۵ میلیارد تومان رسیده است و در حال حاضر شرکت هیچ برنامه ای جهت افزایش سرمایه در دستور کار ندارد.


شرکت نام آوران تجارت اردستان با ۲۵.۱ درصد، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با ۱۱.۳ درصد، البرز سلیمانی با ۴.۹ درصد، صندوق بازنشستگی کارکنان صنایع مس با ۳.۷ درصد، مهدی زندیه با ۲.۱ درصد، حسن میرباقری مهرآبادی و عباسعلی ایروانی هرکدام ۲ درصد، محسن مستوفی با ۱.۷ درصد و .... در ترکیب سهامداری شرکت حضور دارند.


انواع محصولاتی که توسط شرکت تولید می‌شود شامل کلینکر M۵۰۰، سیمان پرتلند تیپ ۵، سیمان پرتلند تیپ ۲، سیمان پرتلند تیپ ۴۲۵-۱ می شود. مواد اولیه مصرفی کارخانه عمدتا خاک آلوویوم است که از معادن همجوار تامین می شود. آنالیز جنبه‌های مختلف معادن به نحوی که تنها مواد افزودنی سنگ آهن، بوکسیت و سیلیس برای تنظیم خوراک کوره و سنگ جهت افزودنی در آسیاب سیمان پیش‌بینی شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0