تحلیل برای سود
1400/10/23
13:42
📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ 1400/10/22: 🔷 #وسپهر 🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی 9 ماهه منتهی به 1400/09/30 🔹توضیح: شرکت سرمایه گذاری...

📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲:



🔷 #وسپهر


🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰


🔹توضیح: شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ توانسته است به ازای هر سهم سود ۵۷۸ریالی را محقق کند که افزایش ۴۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد.


شرکت در این دوره توانسته است ۱۷,۳۳۷,۴۰۴ میلیون ریال سود محقق کند.




🔷 #خبازرس


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت(نتایج برگزاری مناقصه)


🔹توضیح: انجام خدمات نمونه برداری و بازرسی از فراورده های دریافتی و بازتحویلی در محل خود واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه



🔷 #شپدیس


🔹موضوع: شفاف سازس در خصوص شایعه خبر یا گزارش منتشر شده


🔹توضیح: در پاسخ به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان محترم بورس و اوراق بهادار در خصوص دلایل تاخیر در افشاء زمان تعمیرات اساسی به استحضار می رساند، با توجه به محدودیت ها و قطعی گاز اعلامی از سوی شرکت ملی گاز ایران مبنی بر رعایت محدودیت مصرف گاز، این شرکت به ناچار تاریخ شروع تعمیرات اساسی خود را زودتر از برنامه تعیین شده آغاز نموده است.



🔷 #لبوتان


🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰


🔹توضیح: شرکت گروه صنعتی بوتان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ توانسته است به ازای هر سهم سود ۱,۷۰۹ ریالی را محقق کند که افزایش ۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد.


شرکت در این دوره توانسته است ۱,۱۹۸,۷۸۷ میلیون ریال سود محقق کند.




🔷 #حسیر


🔹موضوع: اطلاعات و صورتهای مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰


🔹توضیح: شرکت ریل سیر کوثر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ توانسته است به ازای هر سهم سود ۱۶۴ ریالی را محقق کند که کاهش ۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد.


شرکت در این دوره توانسته است ۹۸,۸۶۳ میلیون ریال سود محقق کند.

انتهای خبر

0
0